loading...
اف ام موزیک .......fm-moozic
azar..mohammadi بازدید : 5 سه شنبه 1393/04/03 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فتاح فتحی به نام مسیر اینجا بارونه با بالا ترین کیفیت
موزیک : فتاح فتحی ، ترانه : اکرم فتاحی ، گیتار : عظیم روحانی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید فتاح فتحی به نام مسیر اینجا بارونه :

نذار عادت کنم بازم به احساسی که رویاته

دلم گرم صدایی شه که آهنگ قدماته

تو رو هر روز می بینم که رد میشی همین ساعت

عذاب لحظه هام میشه همه خوشحالی و خندت

مسیر اینجا بارونه تو نیستی گریه آسونه

یه جوری راهم گم کن تو باشی من ته دردم

اگه سختم نبود انقدر ازت خواهش نمی کردم

خودت گفتی که بعد از این دیگه با من نمی تونی

نگفتی برمیگردی تو حالتم نمی مونی

تو هم انگار نمی تونی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید فتاح فتحی به نام مسیر اینجا بارونه

♫♫♫♫♫♫

همون رنگی و پوشیدی که من خیلی دلم می خواست

خودتم خوب می دونی چقدر آبی بهت میاد

من هر روز عاشقت میشم تموم این زمستون و

به عشقت اشک می ریزم مسیر این خیابون و

مسیر اینجا بارونه تو نیستی

یه جوری راهم گم کن تو باشی من ته دردم

اگه سختم نبود انقدر ازت خواهش نمی کردم

خودت گفتی که بعد از این دیگه با من نمی تونی

نگفتی برمیگردی تو حالتم نمی مونی

تو هم انگار نمی تونی

MP3 – 320

Fattah Fathi – Masire Inja Baroone

MP3 – 128

Fattah Fathi – Masire Inja Baroone

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت جدید ترین اهنگ ها وبروز ترین موزیک ویدیو روز نمایش می دهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما از سایت اف ام موزیک چیست؟
    fm-moozic

                                                       دانلود بروز ترین اهنگ ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 2,257
  • کدهای اختصاصی
    dowanload music new دانلود اهنگ جدید dowanload music veidio new new new دانلود اهنگ قدیم و جدید