loading...
اف ام موزیک .......fm-moozic
azar..mohammadi بازدید : 11 چهارشنبه 1393/04/04 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام جنون با بالا ترین کیفیت

آهنگ : فرزاد فرزین ، تنظیم : انوشیروان تقوی ، میکس و مستر : آرش پاکزاد

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام جنون :

پرچمم پیراهنت شد تا من از دنیا جدا شم

واسه من چی بهتر از این که هوادار تو باشم

من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره

تو به عشق من نجنگی پرچمم بالا نمیره

من به حرمت جنونم پای تو باید بشینم

گره خورده غیرت تو با غرور سرزمینم

مردمی که عاشقونه به تماشای تو میرن

توپی که خورده به پات و بایدم طلا بگیرن

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام جنون

♫♫♫♫♫♫

دیدن جنگیدن تو شده کار روزگارم

من علاقه ی عجیبی به تماشای تو دارم

من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره

تو به عشق من نجنگی پرچمم بالا نمیره

من به حرمت جنونم پای تو باید بشینم

گره خورده غیرت تو با غرور سرزمینم

مردمی که عاشقونه به تماشای تو میرن

توپی که خورده به پات و بایدم طلا بگیرن

من به حرمت جنونم پای تو باید بشینم

گره خورده غیرت تو با غرور سرزمینم

مردمی که عاشقونه به تماشای تو میرن

توپی که خورده به پات و بایدم طلا بگیرن

MP3 – 320

Farzad Farzin – Jonoon

MP3 – 128

Farzad Farzin – Jonoon

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت جدید ترین اهنگ ها وبروز ترین موزیک ویدیو روز نمایش می دهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما از سایت اف ام موزیک چیست؟
    fm-moozic

                                                       دانلود بروز ترین اهنگ ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 2,242
  • کدهای اختصاصی
    dowanload music new دانلود اهنگ جدید dowanload music veidio new new new دانلود اهنگ قدیم و جدید