loading...
اف ام موزیک .......fm-moozic
azar..mohammadi بازدید : 6 سه شنبه 1393/04/03 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی با نام دلم بی قراره با بالا ترین کیفیت

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید محمدرضا هدایتی با نام دلم بی قراره :

 

تویی پاک ترین تو دل بی تاب من

 

تو آرامش چشمای بی خواب من

 

تویی عزیز ترین لحظه ی بی طاقتی

 

ولی رفتی عزیزم به همین راحتی

 

وای دلم بی قراره دل من قصه داره

 

حسرت اون روز و داره که برگردی دوباره

 

وای که طاقت ندارم اسیر روزگارم

 

نیستی و من قصه دارم بد جوری بی قرارم

 

♫♫♫♫♫♫

 

آهنگ جدید محمدرضا هدایتی با نام دلم بی قراره

 

♫♫♫♫♫♫

 

اگه لحظه به لحظه هام و با من باشی

 

تو آرامش قلب بی قرارم باشی

 

دیگه چیزی نمی خوام من از این زندگی

 

به جز این که تو همیشه کنارم باشی

 

وای دلم بی قراره دل من قصه داره

 

حسرت اون روز و داره که برگردی دوباره

 

وای که طاقت ندارم اسیر روزگارم

 

نیستی و من قصه دارم بد جوری بی قرارم

 

شبم با تو قشنگه پر نوره پر رنگه

 

دلم بی تو گرفته دلم بی تو چه تنگه

 

تویی آروم قلب خسته و دلواپس من

 

بیا ببین که قلب من چقدر با تو یه رنگه

 

وای دلم بی قراره دل من قصه داره

 

حسرت اون روز و داره که برگردی دوباره

 

وای که طاقت ندارم اسیر روزگارم

 

نیستی و من قصه دارم بد جوری بی قرارم

 

MP3 – 320

 

Mohammadreza Hedayati – Delam Bigharare

 

MP3 – 128

 

Mohammadreza Hedayati – Delam Bigharare

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت جدید ترین اهنگ ها وبروز ترین موزیک ویدیو روز نمایش می دهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما از سایت اف ام موزیک چیست؟
    fm-moozic

                                                       دانلود بروز ترین اهنگ ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 2,230
  • کدهای اختصاصی
    dowanload music new دانلود اهنگ جدید dowanload music veidio new new new دانلود اهنگ قدیم و جدید