loading...
اف ام موزیک .......fm-moozic
azar..mohammadi بازدید : 16 سه شنبه 1393/04/03 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید کیارش حسن زاده به نام چه خوبه با بالا ترین کیفیت
ترانه ، آهنگ ، تنظیم : بهزاد گرجی ، میکس و مسترینگ : بیژن گرجی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید کیارش حسن زاده به نام چه خوبه :

 

خنده های تو دلو با خودش می بره

 

نمیشه دل عاشق از تو بگذره

 

چشمای پر رازت کرده من و دیونه

 

دل من تو رو می خواد آره با تو می مونه

 

واسه ناز خنده هات قلبم داره می زنه

 

خوب اون نگات هر جا میرم با منه

 

خوب با تو بودن بازم از عشق تو خوندن

 

چه خوبه همه ی عمر و به پای عشق تو موندن

 

بیا تویی عشق من دلم طاغت نداره

 

واسه داشتن تو همش بهونه میاره

 

ماله من باش و بمون بخر واسم دوباره

 

آره دوست دارم بگو ماله منی آره

 

♫♫♫♫♫♫

 

آهنگ جدید کیارش حسن زاده به نام چه خوبه

 

♫♫♫♫♫♫

 

همه آرزوی من توی دنیام تو رو داشتنه

 

تویی تو بهترینم ته قلبم تورو خواستنه

 

بیا تو عشق نازم آخه من پر نیازم

 

می خوام با همه وجودم فقز دل به تو ببازم

 

واسه ناز خنده هات قلبم داره میزنه

 

یار خوب اون نگات هر جا میرم با منه

 

چه خوبه با تو بودن بازم از عشق تو خوندن

 

چه خوبه یه عمر و به پای عشق تو موندن

 

بیا تویی عشق من دلم طاغت نداره

 

واسه داشتن تو همش بهونه میاره

 

ماله من باش و بمون بخر واسم دوباره

 

آره دوست دارم بگو ماله منی آره

 

♫♫♫♫♫♫

 

آهنگ جدید کیارش حسن زاده به نام چه خوبه

 

♫♫♫♫♫♫

 

بیا تویی عشق من دلم طاغت نداره

 

واسه داشتن تو همش بهونه میاره

 

ماله من باش و بمون بخر واسم دوباره

 

آره دوست دارم بگو ماله منی آره

 

بیا تویی عشق من دلم طاغت نداره

 

واسه داشتن تو همش بهونه میاره

 

ماله من باش و بمون بخر واسم دوباره

 

آره دوست دارم بگو ماله منی آره

 

MP3 – 320

 

Kiarash Hasanzadeh – Che Khoobeh

 

MP3 – 128

 

Kiarash Hasanzadeh – Che Khoobeh

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت جدید ترین اهنگ ها وبروز ترین موزیک ویدیو روز نمایش می دهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما از سایت اف ام موزیک چیست؟
    fm-moozic

                                                       دانلود بروز ترین اهنگ ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 2,237
  • کدهای اختصاصی
    dowanload music new دانلود اهنگ جدید dowanload music veidio new new new دانلود اهنگ قدیم و جدید