loading...
اف ام موزیک .......fm-moozic
azar..mohammadi بازدید : 16 چهارشنبه 1393/04/04 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز با بالا ترین کیفیت

ترانه و ملودی : پویا بیاتی ، تنظیم : فریبرز خاتمی

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز :

همه رازت یه طرف چشمای نازت یه طرف

ندیدم چشمی رو که تو نخه چشمه تو نرفت

یاد تو یار منه سکه بازار منه

من گرفتار توام عشق گرفتار منه

تو میخواستی بری آبم کنی

تو جوابم می کنی خونه خرابم میکنی

آخه لیلی تورو خیلی شبا کم داره دلم

آره غم داره دلم وای تورو کم داره دلم

همه رازت یه طرف چشمای نازت یه طرف

ندیدم چشمی رو که تو نخه چشمه تو نرفت

یاد تو یار منه سکه بازار منه

من گرفتار توام عشق گرفتار منه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز

♫♫♫♫♫♫

زندگی بی تو برام ارزش خاصی نداره

ارزش اینکه به پاش یه لحظه وایسی نداره

تو که دوری با صبوری روزمو شب میکنم

من فقط پیشه تو موهامو مرتب میکنم

یا یه روز دق میکنم یا تورو عاشق میکنم

یا یه روز دق میکنم یا تورو عاشق میکنم

همه رازت یه طرف چشمای نازت یه طرف

ندیدم چشمی رو که تو نخه چشمه تو نرفت

یاد تو یار منه سکه بازار منه

من گرفتار توام عشق گرفتار منه

MP3 – 320

Pouya Bayati – Raz

MP3 – 128

Pouya Bayati – Raz

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت جدید ترین اهنگ ها وبروز ترین موزیک ویدیو روز نمایش می دهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما از سایت اف ام موزیک چیست؟
    fm-moozic

                                                       دانلود بروز ترین اهنگ ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 2,238
  • کدهای اختصاصی
    dowanload music new دانلود اهنگ جدید dowanload music veidio new new new دانلود اهنگ قدیم و جدید